PS I love you


Jahapp.. Då var man i Hammervalley... Slutade jobba strax efter halv 10. .
Nu har jag bara 1 introdag kvar.. ska dock tjata en massa om att få extra jobb där, trivs nästan löjligt bra.. =)

Ikväll ska jag kika på PS I love you.. ÄNTLIGEN har jag filmen..
Underbara, underbara film =')



Blev rasande på min granne idag då han ockuperade tvättstugan bara ngn ynka minut före mig.. Grrr!!
Men jag förlät honom ganska snabbt igen för han spelade bra musik som hördes in i min lägenhet..
Aahh.. Grannar ;)



I morrn e ja ledig..
Ska dock på möte nummer två, därav anledningen till att ja befinner mig i H-dal..
Börjar bli en smula nervös..
Men det ska nog gå bra..
Tror nog även det snart är dags att undersöka hur saker och ting verkligen ligger till..


Men hur?


Vad säger man när man inte längre har något att säga..?






Näe.. Ska se om ja kan mjuka upp folket så pass att ja kan sno åt mig teven..
Tråk att sitta och gråta framför filmen ensam, men men.. Finns ju inte så mkt att välja på..




Kommentarer
Postat av: amanda

fin bild. det var fint sminkat oxå =)

2009-07-03 @ 02:18:28
URL: http://diinca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0