Harry Potter and the Half- Blood Prince


hmm.. läste just en sak som störde mig en smula..
Det var någon som skrev att filmen var super dålig p.g.a det dåliga slutet..
Men hallå?!
Den är ju baserad på en bok!!
Man kan ju dessutom inte dömma ut en film bara för att den slutar olyckligt..
Det var då dagens dummaste uttalande!!



Alla riktiga fans som redan läst böckerna vet ju redan vilka som dör och överlever..
Däremot så är det ju spännande att se hur de lyckas återspegla saker och ting på film..
Intressant att se hur det mäter sig med den bilden som man själv skapat..


Jag ser fram emot att få kika på filmen, jag tvivlar givetvis på att den kan mäta sig med boken..
Men det är det ju sällan någon film som faktiskt kan..
Böcker, böcker,, Underbara böcker..


Håller just nu på att läsa ut Harry Potter and the Deathly Hallows, för typ 6e gången eller nåt sånt.. :D
Fast samtidigt så sneglar jag lite då och då i Främlingen av Diana Gabaldon..
Måste ju resa tillbaka till Jamie och Claire nu när 7e boken snart kommer :)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0