Ett pinsamt möte


I morse träffade jag den andre av mina grannar.. Som ni antagligen förstår fråh rubriken så var det en smula genant..
Jag hade just gått ut genom dörren för att gå till jobbet.. Då var tydligen den ene av mina grannar inne där föråden är..
Jag hade inte ens hunnit låsa dörren så kom han ut därifrån och såg snygg ut.. Så hälsade han och frågade något ang. lägenheterna..  Än så länge var det ju ingen fara.. Men kruxet var att jag inte öppnat käften på väldigt, väldigt lång tid,, (vääldigt lång tid för att vara jag iaf).. Så rösten fungerande liksom inte riktigt som den skulle.. Så när jag försöka formulera fram ett svar så gick det helt enkelt inte!! (aaaaaaaaaa!@#9¨"&@!!!!!!3!!!!!) Rösten fungerade bara inte! 
Jag lyckades generat mummla fram att svar och sedan försökte jag se jävligt upptagen och fokuserad ut.. (Men att låsa en dörr kräver nog egentigen inte så mkt koncentration).. Så nu tror ju min granne att jag antingen är lite smått förståndshandikappad eller helt enkelt en otrevlig bitch..
Så jag ska snarast möjligt rätta till detta missförstånd..

Hmm.. I övrigt har det inte hänt så mkt idag..
Jag åkte taxi med ett riktigt snyggt skägg, det ni!   ;)
(alltså, bara för att klargöra, det var inte jag som hade skägget på mig ;p )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0