Drömmar ska gå i uppfyllelse



Tralla LAAAA!!  XD
Fick världens super.. nånting.. nånting tidigare ikväll.. :D
Under eftermiddagen så flög en nyckelpiga iväg, och givetvis funderade jag ut något att önska..
Sen när jag slutade jobba vid kvart över 7 och gick utanför dörren så möttes jag av de vackraste regnbågarna jag sett på evigheter! Helt underbart!! :)
Ord kan inte beskriva synen jag möttes av, och jag hade inte min kamera med mig.. :(
Och just då insåg jag att det kommer bli som jag önskade..
Så som jag tänkte..
Så som jag velat  :)
Det bara är så, något annat existerar helt enkelt inte.. :)

Så vansinnesutbrottet jag hade igår är det väl egentligen bara att ignorera..
 Det kommer ju att komma många, många fler..
Men just nu så gör inte det så mycket..
För drömmar ska gå i uppfyllelse :)
Jag syftar givetvis inte på barskolan..
Den är bara ett steg på vägen...
Den är.. Hur säger man..?

Min biljett härifrån

YEAH!!! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

värst vad man var positiv idag.

2009-07-12 @ 10:13:45
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0