Det löjliga leendet



Ida ringde och hänsynslöst väckte mig kvart i 9.. Hmpf!! Så var det med min superlånga sovmorgon..
Nåja..  När jag klev upp så ställde jag mig och diskade det första jag gjorde.. Och jag kom på mig själv med att stå och flina som en annan idiot.. Sen dyker det där löjliga leendet upp hela tiden..
Det försvann inte ens när jag nästan spetsade mig själv på kniv.. (och det gjorde fasligt ont)..

ehe.. jaha?? 




Guds gåva till folket:
--> Diana Gabaldon


"Jag tror att alla har en liten plats djupt inom sig, någonting avskilt och privat som man vill behålla för sig själv. Det är som en liten fästning där ens mest privata människa bor - kanske själen, kanske helt enkelt den biten som gör att man är sig själv och inte vem som helst"
//Jamie




Idag är man en sväng i Hammervalley..
Men det bär av till ström sen igen..
Ida och Mice åker hem idag..
tråk..   :(

hmm.. sen måste jag verkligen bestämma mig snart:


Yran eller Urkult?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0