är fri tv- licensen



Åkte till Hammerdal en sväng..
Var tänkt att lägga ut lite bilder, men mitt minneskort är försvunnet.. =(
Misstänker att jag var lite senil igårkvälls och glömde det hos Amanda.. =P

Nåja.. Har uträttat två saker idag:
Bokat dejt med min hyresvärd, (ska hyra en p-plats, och tjata om att jag vill ha en ny toalett)
Ska träffa honom på måndag =)
Har även surrat med radiotjänst och avanmält tv-licensen..
Det skriker ju idioti att vi ska vara två stycken som betalar tv-licens på exakt samma adress.. =/
Känns jävligt bra =)




Kommentarer
Postat av: Ida

gratulerar till att du återfått förståndet..tillfälligt i alla fall :p

2009-07-31 @ 17:38:43
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0