???



Hmm.. Igår var det en ganska tuff dag.. när jag sa att jag trodde att den skulle bli lång så hade jag ingen aning om hur lång den skulle bli.. sov ju typ ingenting under natten..  och ja skulle ha slutat halv 5.. men ramlade inte in genom dörren hemma förrän prick 00:00 i natt.. Zzzzz... Blev en trip till Ö-sund, så ja yrade omkring på sjukhuset där i 6 timmar.. =/
Så en lång dag blev det verkligen.. 16 timmar lång.. =/
nåja, lyckades ju iaf få en dag till, så ja ska jobba i morrn, plus att ja får min insulindeligation så, finally! =)


Idag var jag själv på sjukan, fast i ström.. Har fått en bedömning, så nu blir det en remiss till Ö-sund och så får man hoppas på det bästa.. Men jag hinner ju knappast dit innan sommaren.. Innan hösten.. Om det visar sig att jag inte hinner det.. Så är det kanske inte så stor mening att gå igenom med det hela.. För som det känns nu så tror jag inte jag kommer tillbaka efter sommaren.. Varför skulle jag göra det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0