Uppgradering



Då har man slutat.. Idad har min delegation blivit utvidgad med insulin och blodsocker osv.. =) Trevligt.. fast ja har inte stuckit ngn än.. =P  Det har varit en riktigt lugn dag.. Nästan lite för lugn..
Enda irritationsmomentet är ju att ja har fått ont i magen igen.. Grrr  =( Men om det beror på det jag tror att det beror på så finns det ju inte så mycket jag kan göra åt saken.. Kanske läsa mig bort i fantasins värld.. =) eller sova.. Men drömmarna går ju inte att styra så ja väljer nog läsningen..


Fast när ja kommer hem blir det nog träning som gäller, var ju lat igår så ja får ta igen det idag i stället.. =P Fast innan dess ska ja förbi hos Amanda o hämta min klänning som har kommit.. Weeiii.. Vad underbart suveränt det kommer bli, så småningom =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0