Tvillingsjälar



Wow.. Vad är det för fel på den här veckan egentligen?? Jag har värsta superflytet.. Vad är haken? =/


Har förresten börjat läsa om tvillingsjälar.. Det är fasligt intressant.. Å andra sidan så är ju allt Brian L. Weiss skriver fasligt intressant.. Han får en att verkligen tänka till.. Och det här med tvillingsjälar sätter en rejäl sprätt på kugghjulen..
Men det gör det lite svårare också.. Svårare och enklare på samma gång.. För besluten borde förefalla enklare.. Men på ngt sätt blir de jobbigare att fatta, inte enklare.. Hmm.. Å andra sidan om man har Samtal med Gud serien i åtanke så är det ju fullständigt meningslöst att fundera på vilket val som är rätt och vilket val som är fel.. Eftersom varken rätt eller fel existerar.. Ingen rätt, inget fel. Det bara ÄR... Hmm.. Men jag vet ju allt det är redan, och ändå blir det inte ett dugg lättare.. Vilket är ett tecken på att det är mitt eget "fel"... Hindrar mig själv typ.. Det är ju fasligt dumt.. Måste försöka lägga av med sånna dumheter.. Men hur ..?  Hur gör man? =O


hmm.. Nu ska jag ta å läsa tidningen..
Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0