Stormen




Hmm.. Jag vet att det är fjantigt.. fruktansvärt barnsligt.. Men ibland blir ja så förbaskad att jag är på snudden att vända mig av ord i stil med "hata".. alltså.. inte så jag säger det högt, inte ofta iaf.. men i tankarna.. hmm.. men så insåg jag nu att det spelar ingen roll, hur arg, ledsen lr upprörd jag blir.. Det är ingenting i jämförelse med den ånger som kommer komma sen.. För det kommer den verkligen göra.. Slå till helt utan förvarning och vara smärtsammare och mer förvirrande än allt annat.. Och när den stormen slår till, då kan jag lugnt, (och tacksamt) veta att det inte är mig den slår ner på.. Ångern kommer inte slå mig.. Fan, de känns faktiskt lite lugnande.. Det är ju ngt som är bra iaf..





Kan det inte bli september nuuuuu? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0