skratta lr gråta?




hmpf.. blir så trött.. Jag förstår seriöst inte inte nöjet i det hela.. Vad är nöjet??.. Jag ser det verkligen inte.. Hade jag förtjänat det så kanske.. Men det vet jag att jag inte har.. Inte det minsta.. Inget.. Jag är inte blind, men just det där ser jag inte.. Däremot så ser jag allt det andra..  Och ibland gör det så jävla ont att det fan inte ens går att andas...
Jag menar seriöst, att inte ens få luft?! Så här går det ju inte att hålla på..
Fast på ett sätt så är det ju bra också.. För mellan varven, då syret faktiskt rusar ner i lungorna och hjärnan håller sig tillräckligt fokuserad.. Ja då blir ja så jäkla apförbannad att det andra försvinner.. Men jag kan inte påstå att det är särskilt roligt att vara arg heller.. är trött på att vara ledsen.. är trött på att vara arg.. faan vad längtar tills i sommar, lr i höst rättare sagt.. Det blir väl som ngt sorts avstamp.. faaaan att det ska vara så länge tills dess.. =(



och förhelvete: LÄGG NER!!



och nu så här i efterhand när det gått några minuter, när stadierna passerat den första omgången, oftast i rekordfart, ja då undrar jag, ska man skratta lr ska man gråta? hmm??







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0