Rubrik



Jahopp.. Då har man parkerat sig på bibblan.. =) Blev en bra kväll igår, svullkalas hos Amanda o Mikke medan man kikade på Heath Ledger i 2½ timme, så kvällen kan ju inte kallas mkt annat än utmärkt.. Särskilt när jag dessutom fick se andra avsnittet av Greys anatomy, =) Nåja, fick ju botgöra för det idag i stället.. Men men.. Det gör inte så mkt, räcker med att kika på min klänning lite så är allt värt det.. =) Har tagit mig lite tid att syna den under morgonen och jag har nog bara en kommentar om hela plagget: SNYYYYYYYGG!! Helt klart det snyggaste plagget jag äger.. Och glöm hela grejen om att inte våga använda den.. Jag kommer döööö om jag inte får använda den.. Haha.. =P Jag vet att jag låter en smula matrealistisk, lr kanske ytligt är ett mer passade ord.. Men då har ju ni som tycker det inte sett min klänning heller.. haha, perp!  =P

Tog förresten och gick lös på håret igen.. Tänk vad användbara rakyvlar är.. =) Vill ju att de ska bli långt, men enda sättet o få det att bli det är ju att ta bort allt det slitna.. Men jag har ju ingen större lust att vara helt hårlös så jag fegar och tar bara lite åt gången.. Fast idag såg det faktiskt ut som om Chewbacca ramlat in och dött i mitt tvättställ.. =/  men trots det har jag litte hår kvar på skallen.. haha =P

Som sagt, lite hår fick jag behålla




Nåja.. Ikväll blir det nog inte lika roligt.. Måste sätta mig ner med min uppsjö av papper och försöka gå ngn ordning på skiten så man överlever till nästa månad.. =( är så trött på alla papper.. Grrr.. Men om jag måste bada i underskrifter och mosade träd så kan jag väl leva med det, för allt som händer är nu är värt det som händer till hösten.. =)
Så därför ska jag leka duktig och skriva universums bästa arbetsansökan nu, för jag har hittat det ultimata deltidsjobbet.. (Enda nackdelen är väl att det bara är en deltid.. =/ ..) Men men,, då går det ju att kombinera med åshamra.. =) Så det jobbet är mitt, se och lär.. Mohahahaa XD


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var då ett himla tjöööt om den klänningen. Lägg in en bild då så man får se.

2009-02-26 @ 19:40:09
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0