inga paket för mig :(



Hmm.. blir nog inget paket ikväll... :( men då har ja ju ngt att se fram emot i morrn :)
  Har roat mig med att färgkopiera kort till fotopapper.. :)  fan mkt bättre än o fixa dubbletter på ngn fotoaffär.. och fortare går det ju också.. :) suveränt.. och som sagt.. väldigt roande.. :)




Hmm.. Vad är det för jäkla fel på länstrafikens hemsida?? :O  ena ggn visar den rätt busstid, och resetid och avgångstider o allt stämmer.. Och sen visar den helt fel!! ARGH!! och jag insåg just att jag missade näst sista bussen med några ynka minuter.. :-@ Grrr... Måste jag seriöst vänta till halv 12?! :'(  Detta måste åtgärdas.. genast.. hmpf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0