"In the darkness of your dream"




Igår, efter lite om och men, hämtade jag äntligen ut min maskin... jippie XD men självklart var skorna förstora så de e bara till o skicka tillbaka dom.. fast hellre förstora än försmå, fick man ju lite bättre självförtroende.. haha :P
Sen vart det en sväng till H-dal och tillbaka för att lämna igen audin.. Och kvällen avslutades hos Natta.. Msn, tjatter, vin och lite mer msn.. haha, men de va rätt kul även om ja halvtrött..  =)
 Blev dock mörkrädd när ja skulle hem.. minns inte va klockan va men den va då en bit över 2 iaf, för de va i princip ingen i farten.. bara jag.. och medan jag gick där i mörkret så dök plötsligt ett ljus upp.. uppenbarligen från en bil.. Då började jag fundera kring det där med mörkrer, och när ljus sedan kommer.. Blir man mer rädd för ljuset, lr blir man lugnad?? Jag fann det hela väldigt obehagligt.. Bilen kom närmare, och närmare.. Och obehaget växte.. Tills man hör en inte alltför tjusig kör av mansröster vråla:
"AAAAAaaaaaaahhhhhhhhhh ELISABET!!" haha.. det tog udden av hela den skräckinjagande upplevelsen.. uppenbarligen känner jag dessa grabbar men ja fick som ingen riktigt chans att känna igen rösterna.. nåja.. de kanske har en framtid inom körens alla gener..? Fast jag tvivlar på det.. haha :P
Strax därpå fick man ett samtal också.. Lr två rättare sagt, men eftersom de va från samma person så platsar det väl egentligen bara som ett.. Nåja, de va roligt.. Flinade typ hela vägen hem, av ngn underlig anledning.. ja skyller de på vinet... :P



Citat:

"Nää... Jag ser inte så skyldig ut som jag är" haha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0