I Hammervalley



Då var man i Hammervalley.. Ska jobba i morrn och eftersom jag är lat och aboslut inte tänker kliva upp  före 5 så är det bara till o sova här då.. Tråk.. men då kan ja ju passa på att fundera på min förbaskade situation.. Grrr..





"Jag vet att det är svårt att vara den som är borta
   Men det är inte lätt att vara den som stannar kvar"

//Greys anatomy





Hmm... tycker ja väntat på det förbannade smset i 100 år nu.. Grr.. så kom igen nu då.. skicka, skicka SKICKA!!
För jag vet att sakerna är på väg.. De måste komma den här veckan..
så jäkla, ellos, skicka nu då!   =)



hmpf.. jag blir så förbaskat less på det eviga planerandet... 
skola hit, och skola dit.. och alla jäkla papper och allt det andra,
och sakerna man vill göra krockar med varandra.. de går helt enkelt inte att kombinera..
och väljer jag bort det som jag nu är på väg att välja bort...
ja..  då väljer jag bort det för all framtid.. för alltid..
 Hur fanken bestämmer man sig?!



Kommentarer
Postat av: Ida

Din blogg är lite hmm vet inte riktigt hur jag ska säga det. TOM! hihihihi

2009-02-18 @ 19:20:12
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0