Freda =)




Hmm.. Fredag.. känns som om de e typ lördag.. lr söndag idag.. va nice att hela helgen egentligen e kvar.. =)
Idag var jag duktig och pallrade mig bort på Ica i morse för att skicka tillbaka alla skorna.. Men självfallet har ellos skickat en "felande returlapp".. Grr.. Så nu måste jag ringa o be dem skicka en ny eftersom ica inte tar emot den.. typiskt..


Dagens viktigaste ämne:
Payson
Payson suuuuuuuuuuuuger... Där sitter de och gör reklam och allt ska vara så himla bra, lättsamt och gratis.. Jojo! Det var inte gratis.. Det var inte lättsamt och det tog ju 100 år att bara lyckas betala skorna (våra otroligt snygga skor förresten.. =P )
Jag o Amanda var ju på vippen att få varsit nervöst sammanbrott av den där jäkla knasidan.. så: bojkotta! Grrr...


Nåja.. Sen ska jag o Amanda vandra upp till bemanningen.. ysch.. inte alls lockande för det är en aningen kallare idag än igår..  =(


Övrigt:
Idag/ I helgen ska jag få en brandvarnare.. Så trevligt...  Fast jag ska nog se till att inte vara hemma då han ska installera den för vårt senaste möte var ju en smula.. erhm.. pinsamt.. Tror inte jag lyckats smälta det riktigt än.. Det har kanske inte han heller.. haha.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0