Anybody seen my baby

Lyssnade på Rolling Stones i morse, därav rubriken..



Snälla lilla.. hmm.. jag skulle kalla det "vännen" om jag kunnat men.. äsch! Skit samma:
Snälla lilla vännen.. Vad tusan håller du på med??  Ställ dig själv frågan, och sen se om du kan svara på den..



Jag må använda linser, men min syn är väldigt bra ändå.. För
Jag ser
Jag ser att vi ser samma sak =)

Fast jag tror inte du ser det.. haha (ja, jag skrattar för det är faktiskt lite lustigt).. men det gör inget.. Lugn, du inser allt så småningom.. Och gör du det inte det så... tjae.. äsch.. Jag vet att du gör det..



Nu ska jag köpa balsam och ngt ätbart.. Tvivlar att penicillinet kvalificeras som frukost..
På tal om hår..  Idag ska förresten Amanda kanske få ngn ordning på tragedin jag ställde till med förut.. Håret måste ju ändå av ngn gång så det kan ju lika gärna bli nu.. På så vis är det ju någorlunda snyggt o långt till hösten.. Tihi =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0