Time to grow up


- Time to grow up
Ja det tycker jag verkligen..
Annars blir det väl sandlådenivå på det här skämtet snart..
(ja, jag anser att det bästa substantivet är att kalla det skämt)
Nåja.. Kan hända att jag själv inte heller är vuxen..
Men jag sitter definitivt inte fast i sandlådan..
Punkt.

Nu börjar nyår närma sig.. Screw julhelgen, den "firar" vi ju varje år.
Men jag har i princip aldrig firat nyår..
Inte ordentligt i alla fall..
Tihii,, skoj skoj :D :D

En annan kul sak är att det är 3 dagar till löning nu.
Det innebär, SKOOOOOOOOOOOR!! Ska hämta mina skor hos Amanda, fasen vad jag längtar efter dom :D
Och det innebär även sistaminuten julklappar.. ^^











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0