snörvel

God morgon.. om man nu kan kalla den god..
Har vaknat en gång i kvarten sen halv 3 och sen har det tagit en kvart att somna om också.. grrr.. :(
Nåja.. Förhoppningsvis däckar jag om några timmar och får chans att sova lite :)
Blir inget jobb idag... typiskt.. :/
Nyårplanerna blir en smula ändrade också.. Att festa loss och supa är ju inte direkt någon superbrilljant idé så jag får nog roa mig med att vara fyllechaffis istället.. Men det gör inte så mycket.. Jag kan ju ändå inte sova, och det ska ändå bli rolöigt att för en gångs skull faktiskt göra något på nyår :)

hmm.. Idag ska jag alltså sova, köpa minst 2 liter fjällfil.. mmmh, mums! :D och spela sims 2.. That's it
^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0