nyopererad- igen

Jahapp.. Då har man fått sig en svada igen.. :P Som vanligt gjorde själva bedövningen ondast..
Fast jag hade dock lite liiite känsel kvar den här gången, men men.. Det gör ju nästan ondare att tatuera sig än vad stygnen gjorde..
Hände dock något som jag inte varit förberedd på, jag blev sjukskriven.. wtf..?!
Är sjukskriven fram till den 27e.. Hmm.. Undrar hur min stackas arbetsgivare i strömsund ska knäcka den nöten.. Det fattas väl runt 70 timmar nu, varav minst 50 av dem är under julveckan.. :/
Så det verkar som om jag får fira jul trots allt.. ^^
Bara infektionerna håller sig på avstånd så blir det här suveränt :)

Just ja, måste ju tillägga en mycket viktig grej ang. operationen:
Kirurgen som utförde den hade en distriktsläkare med sig, och han var SUPERHET.. Värsta snyggingen, blev ju lite generad bara av att se människan.. haha xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0