nattinatti


Wiih :)
Efter lite om och men börjar jag få ordning på telen.. :)
Tror dock att jag måste investera i ett nytt headset.. Jag avskyr alla stenhårda plastgrejer som följer med.. Man får ju ont i örat av att använda dem :/ Dessutom är det irriterande för de är alltid så stora att de trillar ur öronen.. :(
Men men.. De få la gå så länge ^^
Ska snegla på teven en stund innan det är dags att sussa, bäst att få ordentligt med sömn;
hemvändar i morrn juh ;)

så god natt på er allesammans ^^





Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till Sjuksköterska

SV: Hehe jaaa så jag tjänar på det ;). Folk betalar ju minst 300kr medan jag betalar bara 70kr haha :D

2009-12-25 @ 01:04:53
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0