mmh...


Hmm.. Har varit i strömsund de senaste dagarna.. Därav den dåliga uppdateringen..
Å andra sidan har det inte hänt så mkt..

Drömde i natt att Archie dog p.g.a miljöförstöringen..?!



Har varit sjukskriven i snart en vecka.. Det är fasansfullt tråkigt.. :/

För någon dag sedan kom jag fram till att jag vill bli journalist..
Vore så härligt att ha chansen att hänga ut alla skurkar av olika slag.. ^^
Inspirationen kom när jag hade kikat på kalla fakta, det handlade om en rättegång där ett känt ansikte inom travsporten står anklagad för att använda grisfösare på sina hästar.. GRRR!!! :@ Och jag skulle kunna sätta allt jag äger på att han är skyldig!!

Å andra sidan så är chansen att jag ska komma in på en journalistutbildning näst intill obefintlig.. :/

Aja.. Jag ska fundera lite på det hela..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0