misstankar om miss


Har just kikat på 4 avsnitt av Monarch for the glen på youtube..
Misstänker att jag missat hela första säsongen förut, hur nu det gick till..?!
Tänk om man bodde i ett sånt där jätteslott.. ^^
Jösses vad mörkrädd jag skulle vara..
Förmodligen både dag och natt..
Men men.. Det vore nog värt rädslan.. :)
Får väl se till att få arslet ur vagnen och bli snuskigt rik, och köpa ett slott.. :P
Andra alternativet vore ju att gifta sig med en laird..
Men det har jag nog ingen större lust med..
Så vida han inte heter James Fraser och århundradet råkar vara 1700- talet.

Nåja.. Kan hända att Jamie inte finns på riktigt, synd.. :/ Men jag har åtminstonde en bok jag kan gotta mig i.. Så nu väntar hela gänget på mig: Jamie, Claire, Ian, John, Brianna, Roger, William mf..
Blir dock bara en kort lässtund.. Borde kanske sova några timmar också..
Ska hem till Strömsund senare idag.. Och på tisdag tas suturerna bort, längtar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0