men åh!


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

Jag skev värsta fina långa inlägget om en jäkla massa bra saker.. Och sen när jag var klar hände det något knasigt och allt försvann.. ALLLT!!!! helvete vad förbannad jag blev...
Skulle skriva om vilken oerhört bra dag det här är.. grrr..  Dagen kan ju bara ta och stoppa upp sig själv i...
hmpf!!

Nåja.. Det som var så underbart bra var att jag kanske har boende redan efter nyår.. :D
Det ni! Suckers! ;)   :P
Så på måndag inleds fas 2, ska inkvartera mig på ams och söka alla jobb jag kan komma över i Halmstad med omnejd.. ^^



Idag ska jag byta omläggningen på armen..
Gav mig på ett riskfyllt försök att duscha.. Foten var dubbelplastad så den klarade sig fin fint..
Men armen var det värre med.. Det blev blir blött i kanterna på omläggningen och eftersom jag inte törs ta några risker med detta (som förövrigt redan är ett expriment) så blir det en ny omläggning som gäller..
Morsan ska få den stora äran att hjälpa mig med det.. :P
Ska bli spännande att ser hur det ser ut.. :P (yrkesskada tror jag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0