love at first sight


I löööve my new phone, fick en sciphone av pappsen :D :D :D
Tack, tack, tack ^^
Det är ju dock inte så länge sedan jag köpte en ny..
Utmärkt: en sån slarvmaja som jag behöver helt klart dubbeluppsättning vad det gäller tekniska prylar..
Eller.. egentligen ALLA prylar.. :/
Så nu har jag en "gå ut- mobil" - t.ex, blir det krogen i morrn så får min nya raring stanna hemma.. ^^ Skulle jag ta med henne så skulle antingen jag eller någon annan spilla grogg på henne.. :/

Det har varit riktigt trevligt idag..
Jag fattar inte.. De katastrofala jularna har tydligen försvunnit någon stans längs vägen.. Jag vågar nästan påstå att de senaste 3 jularna har rent av varit normala :) Det är ju nästan så jag lägger ner mina grinchfasonerna nu när julen inte alls är lika hemsk som den var förut.. great succes^^

Nåja.. Nu ska jag återgå till att vara social, återkommer förmodligen senare ;)

bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0