Kyligt värre


Var ute och gick med Dunder och fyy faaaan vad kallt det var!!
Eftersom jag är senil glömde jag några viktiga kläder innan jag åkte till Hammervalley..
Med andra ord var jag ute och promenerade i 15 graders kylan med en ynka tröja.. (och byxor så klart :P)
Vinden blåste rakt igenom.. Jag hade lika gärna kunnat gå naken, det hade inte gjort någon skillnad.. :/



Är förresten jäkligt irriterande att göra något alls nu förutom att läsa..
Mina glasögon glömde jag också i strömsund.. (som sagt, senil).. och linserna är jag för snål för att använda.. :/ Vilket innebär att alla lampor förvandlas till gigantiska jäkla snöbollar.. eller stjärnor eller nåt.. you name it..
Är dessutom läskigt att vara ute eftersom jag inte kan se om jag har någon bakom mig..
eller framför mig..
När jag ska kika på teve måste jag sitta en mter ifrån skiten för att förstå vad som händer.. 1 meter framför en 37" skärm.. tragiskt.. :(  likaså med datorn.. Kan fasen inte ens se om jag gjort något stavfel på det här lilla avståndet jag har nu.. hmpf.. sug..



Funderar på att dricka mig en kopp te och försöka tina lite..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0