iiiiiih!!


iiiih!!
lycka lycka lycka!!!! :D :D :D
Såg att jag fått svar från en av hyrsvärdarna som jag hört av mig till.
Det handlar om ett eventuellt rum i en stor lägenhet i centrala Halmstad :D och Maya är inget hinder då (hör och häpna) djur är tillåtna :D :D Rummet är litet med ska tydligen ha en tillhörande garderob som är gigantisk :D :D
SUVERÄNT!! oroar mig dock lite över att jag faktiskt kommer bo med en helt okänd tjej.. :/ Men men.. Detta är helt klart ett steg i rätt riktning, jag kanske skulle kunna hyra rummet tills jag blir erbjuden en egen lägenhet. Det måste ju inte vara exakt i Halmstad heller.. wihii!!
Fast det är ju inget bestämt än, det lär ju säkert finnas flera andra som bråkar om rummet.. Men men.. Som sagt, ett steg i rätt rikning, som Susanne säger: GREAT SUCCES!! :D :D



Ikväll gick det väl bra att jobba, det rullade på rätt bra så jag och Maria hann precis bli färdiga i tid till rapporten ^^
Ska bli najs att vara ledig i helgen, på måndag är det operation (bokstavligen) fot.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0