Great Succes


GaaaahWaaaaah!!
Hela den här bakhistorien tog 4½ timme..
HUR GICK DET HÄR TILL??!
Nåja.. Nu är det äntligen över.. :)
Och eftersom jag är en sån där sölmaja som är 19 månader gammal och bara måste söla ner sig så går jag nu omkring och ser ut som en jäkla tryffel jag med; covered in chocolate ^^

Men det blev i alla fall lyckat.. Den ena gjorde storsuccé och kommer därför vara prio1 vad det gäller krus som ska finnas hemma hos mig.. Alla älskar den.. Förutom nötalergiker kanske.. :/
Vad det gäller tryffeln så är den ännu osmakad och vad det gäller mig så lär det nog förbli det ett tag till också..
Levde på nudlar och ägg när jag var i ström, det resulterade i att om jag får i mig något mer idag tror jag att jag spyr.. :/
Förutom lite te senare ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0