google gick bet.. och jag med..


Hmm.. Jag är ju en av alla de tusentals/miljontals(?) människor som råkar anse att google is the shit.. Men nu har jag försökt få fram en sak på google 2 dagar i rad och provat i princip alla sökord som möjligen skulle kunna ge en träff helt utan framgång..
Betyder det att det hela helt enkelt inte existerar..?
För om det gjorde det så skulle jag med 100% säkerhet hitta det via google..
fan fan faaaan!!
Då är det ju ganska lönlöst att leta efter något som inte finns..
Det sjuka är att jag VET att det finns..
Jag vet t.o.m. vart det finns..
Och det måste ha en hemsida..
Så varför kan inte google hitta den.. mmffmmm..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0