en hemsk dag :(


Jag kan inte i ord beskriva hur hemsk den här dagen har varit.
Det började redan tidigt i morse.. Allt som kunde gå fel, gick fel..
Men jag var ju en smula lättad att jag skulle fly från jobbet "redan" klockan 17. Men så under dagen var det en som ringde sig sjuk, så givetvis ställer man upp och förlänger sitt lidande till nu.. :/
Har varit en sån där dag som varit så illa att man aldrig någonsin vill jobba igen i hela sitt liv.. blä blä bläää :(
Men men.. I morrn så är det dags igen.. creepy alltså.. :/
Kan inte skriva så mkt om vad som gjort dagen så eländig, sekretess och såna grejer..  Men under en episod, en väldigt stressad sådan:

Jag har eld i baken för att hinna iväg med en till fotvården samtidigt som vi försöker få ordning på allt annat runt omkring, ja, vad händer?
Jo det ska jag tala om för er, eftersom det var jag som körde den förbannade jävla @!)6£#]?^*!! rullstolen så fick den givetvis punktering..
GAAAAH!! Vilka odds är det att en rullstol får punktering inomhus?!?!?!??? Grrrr.. :(


aah... Dimmu Borgir.. Nu känns det bättre ^^




Fick iaf en viktig sak bekräftad idag, ringde och tjatade på sjukan i ström så nu har man fått tid den 7e.. Hoppas att det inte påverkar besöket i stan den 10e.. :/

aja.. Nu ska jag trösta mig själv med att leta upp något ätbart, det är jävligt länge sen jag käkade frukost och börjar nu bli en smula hungrig..
Sen är det Greys som gäller, alltid något att trösta sig med :)



hmm.. I morrn ska vi ha nobelmiddag på jobbet, man ska klä sig tjusigt och vara allmänt fin.. men alla mina kläder förutom arbetskläderna är i strömsund.. ?!
hmm.. undrar om man måste fixa håret också.. Ve och fasa! :O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0