En bra idé


Det var nog en bra idé att åka hit :)
Fick ett samtal från åshamra för en liten stund sedan så nu sitter jag och väntar på att få veta om jag ska få jobba eller ej.. hoppas, hoppas :)
Har känts som om man inte jobbat så mkt sen jag kom hem från Mallis, men ändå på ngt underligt vis så har det flytit på ganska bra.. ^^

Igår hittade jag en lägenhet som låg ganska precis mellan Falkenberg och Borås.. Lite lustigt eftersom jag inte riktigt vet vart jag vill bo. Det var (som ni kan förstå) Nära till både Falkenberg och Borås.. Men även till Varberg, Halmstad och Ullared.. :P Tror det var lite mer än en mil till Ullared och kanske 3- 4 mil till Falkenberg, och 3 mil till Borås, eller nåt sånt.. Och de avstånden är ju en baggis för ngn som bott här uppe i hela sitt liv... :P



Tror jag ska ramla ner i morsans säng med en filt och en bok och mysa lite.. Lyckades inte somna förrän efter 3 ngn gång i morse så hjärnkontoret är lite ur funktion idag.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0