Dröm


Hmm.. Efter att jag skrivit blogginlägget i natt så lyckades jag faktiskt fokusera tankarna på annat så jag somnade nog inom en halvtimme, måste vara rekord..
Nåja.. Det är ju jul.. Så jag borde väl inte sitta här.. även om jag för tillfället inte råkat ha något bättre för mig..
Förresten.. Drömde en underlig dröm i natt om en f.d vän.. f.d vän låter hemskt.. Men jag tror nog att det är rätt benämning, för vad ska man annars kalla någon som man varken träffat eller pratat med på över 1 år..? Drömmen var konstig, det hände en sak som gav mig en jättestark "aha- känsla".. Försöker intala mig själv att det bara var en dröm.. Men samtidigt så kan jag inte sluta fundera över om det kanske är sant..?! knäppt..
Aja.. ska gå nu..

mmh, just ja..

God Jul




Kommentarer
Postat av: FERHAT - STUDERAR TILL SJUKSKÖTERSKA

God jul, hoppas du får en riktigt gemytlig och trevlig jul :)

2009-12-24 @ 11:43:41
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Alex

Kalle anka elr anna ankas jul idag då? ;)

God jul =)

2009-12-24 @ 11:53:14
URL: http://iubitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0