Driftin' the dark


Sneglade lite på House of Wax som går nu på 6an..
Blev givetvis mörkrädd direkt..
Så jag zappade mellan den och en romantisk/drama/komedi eller var det nu var på 3an.. Bara för att hålla nerverna i schack.. :P
Kan inte fatta att när jag var tillsammans med Johannes för 100 år sedan så kikade vi hela tiden på sånt där..
Och de flesta filmerna var inte särskilt skrämmande.. Å andra sidan så har jag väl aldrig hyst någon större aktning för fredag den 13e och Halloween filmerna.. Dom är helt enkelt inte bra, finns bara ett enda undantag som jag faktiskt råkar gilla.. Men givetvis kommer jag inte ihåg vad just den heter.. :/
Blir lättare rädd nu för tiden.. Och är dessutom blödigare när det gäller sorgliga filmer..
hmpf!!
Vad har hänt med mig egentligen?!



Ikväll ska jag nörda, spela sims och sedan avsluta det hela med att läsa Kalle Anka.. utmärkt plan ^^

Ska även försöka göra en header till bloggen..
Med andra ord:
Om ni ser någon springa skrikande förbi i galet raseri så bli inte rädda..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0