Det var en gång en bra dag...


Idag har jag varit effektiv och fått lite klarhet i hela den här sjukskrivningsgrejen.. Så nu väntar jag på papper som försäkringskassan ska skicka, samt arbetsgivarintyg från Ström och Hammerdal..

Jag och Amanda har även varit på 36an en sväng och även hunnit få ett snack med Jan på kontoret..

Det är en bra dag idag.. Detta börjar ju lösa upp sig, plus att jag fick mail från en av hyresvärldarna jag haft kontakt med.. Hon har tydligen inte hittat någon lämplig hyresgäst och undrade om jag fortfarande var intresserad.. Perfekt!! :) Jag kanske rent av kan flytta tidigare än planerat..

NEJ!


Correction:

JAG KOMMER FLYTTA TIDGARE ÄN PLANERAT!

(tanken är skapande, det har vi lärt oss nu) 




Ikväll blir det Idol med Natta ^^





Hmm.. Boggen är supercp och flyttar runt på mina meningar.. Grrr..!

Kommentarer
Postat av: ida

Boggen ??? mmohaaa

2009-12-11 @ 15:25:28
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Elisabet

haha.. som sagt.. den var cp.. :P

2009-12-12 @ 13:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0