Dåligt föredöme


Hmm.. Drömde om min hyra i natt..?! :/

Blev väldigt tidigt i säng, la mig strax efter 21 men vaknade till en sväng vid 23.. Det är nackdelen med att lägga sig tidigt, finns så mkt som man riskerar att bli väckt av.. :P

Har nu fått klartecken från H.C att få sköta foten själv, perfect!
Känns som slöseri med pengar att betala för en omläggning som jag utan svårighet kan göra själv.. :/



Nu vet jag även varför det är en sån otroligt brist på bilvett i strömsund.. Jag har länge klagat på att bilisterna inte kan parkera, de står på diverse mystiska ställen som är rent ut sagt olagliga..
Jag har varit brydd på hur det kommer sig att ingen får en tillsägelse, en bot eller nåt..
Nåå, anledningen är att polisen själva helt enkelt inte kan parkera!!
Skulle in på banken idag och då fick jag syn på polisbilen, parkerad vid korsningen där posten ligger..?! Vad hände med de 10 metrarnas mellanrum..?! Tänk om det kommit ngn i korsningen, det hade ju sagt PANG direkt!
Grr!
FYYYYY!!



Nu ska jag käka en second breakfast..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0