dagen idag


Zzzz..
Vilken dag, fick jobba längre idag med, men bara till 17 den här gången..
Lika bra det för utan rast blir rätt slut de sista timmarna.. :/ Den gör betydligt större skillnad än man tror..
Blir nog i Hammerdal tills på lördag, eller sent fredag kväll, slutar jobba halv 9 i morrn.. Men först ska jag ta mig en rejäl sovmorgon :D

Det är super svinkallt här!
Pannan har varit avslagen hela dagen (och natten).. Känns som om jag är hemma i strömsund, är ungefär samma temp tror jag.. Man kanske kan tycka att 17 grader inte är så farligt kallt inomhus, men om det är 17 minus grader utomhus så kan jag lova er att det känns väldigt kallt.. :/



Det var trevligt med nobelmiddag, men samtidigt så fick den mig att inse några viktiga saker om mig själv..  Som gör att hela utbildningssöknadet underlättar ^^

På tal om utbildning och framtid och grejer, dags att leta lägenheter :)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0