addiction


Sitter här och lyssnar på Inis mona av Eluveite.. Blev beroende direkt när syrran spelade den för mig härom dan.. Lovely ^^
Idag ska vi väl alla börja med att försöka repa oss från gårdagen.. Vaknade upp illamående i morse, är ganska säker på att jag kan skylla det på julbordet.. :P Nåja.. Nu däremot är jag vrålhungrig men alldeles för anti mat för att äta någon frukost.. Det får bli ett senare problem att lösa ^^
Senare idag drar jag, syrran och Jennifer till Strömsund.. Jag ska väl försöka få någon ordning på min lägenhet (snabbstädning med andra ord), då och då känns den fortfarande som en jäkla lagerlokal.. :/ nåja, den ska bara bli lite partyvänlig, för sen ikväll blir det utgång ;)



Kommentarer
Postat av: Alex

Tävling på min blogg längre ner om en D&G parfym (the one 50ml) Kom igen tjejen och tävla , lätt att vinna (A) ♥ // iubitaa

2009-12-27 @ 14:53:21
URL: http://iubitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0