1 liter fil senare


Att det ska vara så svårt att fatta ett beslut..
Ett beslut om framtiden..
Först valde jag mellan Cambridge och Oxford.. Men nu är även Edinburgh med.. För en liten stund sedan hade jag 5 alternativ.. Men har lyckats krympa dem ner till 3.. gaah.. hur väljer man..?!
Måste verkligen boka tid hos en studievägledare.. För Halmstad ligger ju fortfarande och lurar i bakhuvudet det med.. Crap..

Ikväll har jag kikat på Monarch for the glen och svullat i mig nästan 1 liter fjällfil, fasen vad gott det är :) :)
Men nu är det snart slut, och jag skulle kunnat käka en liter till.. :/
Är så gott när halsen sticker och gör ont.. :(

Hittade även åt New moon på en den braiga sidan.. Men det var så kass kvalité på den.. Och det tog 100 år att ladda så jag gav upp och stängde ner.. Men jag hann faktiskt dregla lite över Jake.. mmmh,, mums! :D

Ska nog sätta mig och skriva lite på min serie snart.. Och läsa det jag lyckades kluddra ner i natt.. Ibland skriver man ju de mesta konstiga sakerna att man blir alldeles brydd på sig själv ^^   :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0