Vad nu, bakis..?!


Hmpf..

Ni vet när man festat ganska hårt en hel natt och är helt utslagen dagen där på..?
Man mår inte så illa, har inte on i huvudet.. Men är super seg och helt matt i kroppen..
Sån är jag idag..
Känns som om jag festat gärnet hela natten..
Lite surt med tanke på att jag bara läste till halv 2.. =/
Det är de där fördömda sömntabletterna..
Blev tvungen att ta till lite hjälp för att somna för det var så livat på byn att det höll mig vaken..
Har varit som död ända sen dess..  =/




Det blev visst inget av med den där impulsen..
Planen förstördes en smula p.g.a. något så irriterande som avstånd.. =/
Men men..
Det är ju inte en katastrof..
Stället finns ju kvar sen också.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0