Staua



Hmm..
Igår gjorde man av med mycket..


mycket..


väldigt mycket pengar! 


=D

Blev en ganska lång shoppingrunda på runt 9 timmar...
Det är iaf fastställt att vad det gäller klädesplagg och sånt så är min största last utan tvekan skor!
Råkade visst införskaffa 4 par..
Jag älskar dem allihopa =)

Blev även lite annat smått och gått men ja örsk inte skriva en hel lista..
Det mesta katastrofala köpet var ett läppstift som var inte alls som jag trott.. =(
Men men.. Det var ju bara en enda sak, resten är jag rätt nöjd med.. =)

Så här såg min säng ut igår, allt införskaffat i Östersund








Dunder och Tarzan..
Alltså. Tarzan är verkligen inte liten.. =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0