Sola, träna, läsa, pierca + tele



Idag har man solat..
och tränat..
och LÄST!!
Läst i massor! Har äntligen fått arslet ur vagnen och börjat med New moon..
Börjar misstänka att hon kanske är lite utav att geni..
Vet att det är olycklig kärlek och allt det där..
Men vissa saker har hon ju fått till så bra att jag låg där under täcket och fnissade så jag fick tårar i ögonen.. =P


Idag blev jag äntligen piercad.. Det var Amanda som fick agera piercare, med gott resultat =)
Men eftersom saker och ting inte alltid går som planerat för oss så var vi tvugna att göra en omtagning med kanylen.. Det var nämligen som så att när Amanda fått i piercingen genom läppen så var jag på väg att börja fnissa av nervositet vilken resulterade i att mitt dumma flin gjorde så piercingen for ut igen.. =/
Det var omjöligt att få i den så då var det bara fram med kanylen igen..
AJ! - säger jag! Det gjorde en aningen ont att sticka direkt efteråt i samma hål.. =/

Men det hela var utan tvekan värt det =)


Min nya tele har äntligen kommit också så nu ska man till att lägga in musik på den..
Wohoo!! =)



En annan kul grej var att de ringde från 36an idag..
Jag ska få gå min inskolningsnatt med Sandra, hihi, det kan nog bli roligt =)
Lätt att vi rockar 36an! hehe ;p



Nåja.. nu väntar telen på mig.. =)
Tips på ngn bra låt??








Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer bli skitkul :D

2009-08-22 @ 17:33:14
URL: http://sandradoberck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0