resepanik + ny pojkvän


Hmm..
Börjar få lite panik över att vi snart ska åka..
Vart fanken tog tiden vägen??????  =O
Jag har typ inget! INGET!!
Tur att vi ska in till Östersund på torsdag och panikhandla det sista.. (i mitt fall motsvarar det nästan allt jag behöver ha med mig)

Har läst mkt de senaste dagarna, tog mig igenom New moon på nolltid..
Vilken fantastisk bok =)
Så nu har man börjat med eclipse =)
Ni vet ju hur man alltid förknippar sig själv med huvudpersonen och allt det där..
Så nu vill jag bara kunngöra att jag har en ny pojkvän:
Edward Cullen ^^ 

Eftersom jag blivit förvarnad om 4ebokens konstigheter så tänker jag slå dövörat till när jag läser den..
Så kan ju historien få fortsätta i min egen lilla hjärna..
Fast det gör den ju förstås redan..

För vi är sååå lyckliga tillsammans =P




Kommentarer
Postat av: Suss

Galenpanna!!!

2009-08-24 @ 10:53:10
Postat av: Suss

Galenpanna!!!

2009-08-24 @ 10:53:28
Postat av: Svar:

Det är inget som helst fel på min panna ;P

2009-08-24 @ 13:55:51
Postat av: Ida

Jaså så otrohetens tankar börjar redan komma, gentemot Jamie. Ajaj

2009-08-25 @ 13:14:17
Postat av: Svar



Hmpf..

Inga otrohetstankar i min hjärna inte..

Jag började läsa snö och aska idag.. ;P Måste ju tagga inför releasen.. =)

2009-08-25 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0