Nostalgi på jobbet..?



Idag har man varit på Åshamra och jobbat..
Erkänner att jag njöt i fulla drag =)
Har inte varit där på evigheter men det var riktigt kul att vara tillbaka ^^
Lovely =D

Så nu ska jag bråka lite med låtarna till telefonen..
Jag höll ju på med det hela kvällen igår, men så visade det sig att av alla ca 200 låtar jag la in så gick det bara att spela  ca 10 stycken.. =/   GRRR!!
Låtarna var i fel format, så nu ska jag lägga tillbaka alla till datorn, formatera om dem och sedan tillbaka till telen igen..
Sedan ska jag hem till lilltussen i Strömsund.. ^^
Stackars Maya vad hon ska känna sig ensam.. =(

Trivs riktigt bra med min piercing =)


Tjillevippen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0