Jobbelijobb



"Jag tror att alla har en liten plats djupt inom sig, någonting avskilt och privat som man bill behålla för sig själv. Det är som en liten fästing, där ens mest privata människa bor - kanske själen, kanske helt enkelt den biten som gör att man är sig själv och inte vem som helst"

//Jamie Fraser ^^ (Diana Gabaldon)




Blir ingen långledighet för min del.. Ska jobba i Hammerdal på lördag..
Hmm.. Jag har inte varit där sen i Juni.. läskigt.. =P



Hmm.. Det är en väääldigt otrevlig upplevelse att plocka ut linser ur ögonen med långa naglar.. =/



Idag har man varit duktig och bokat soltider, varit på diverse banker och bokat tid på helskön..
Så nu ska jag snart iväg o jobba..

Min nya tele syns inte till ännu.. Har den inte kommit på fredag så plockar jag ut vaccinet i stället och ringer mr Doktor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0