en blodig dispyt


Jahapp..
Idag ska man ligga intro natten..
Blev framskjutet tills idag redan..
Så jag var hemma några timmar när jag gått av 3 och sedan bar det iväg tillbaks till 36an..
Hmm.. Är rätt lugnt bortsett från en blodig dispyt med en flyga.. Jag var tänkt att släppa ut den stackaren, men den irriterade mig så mycket att tålamodet brast och jag slog ihjäl den jäkeln.. ^^

hmm.. resten av veckan är jag ledig..
Vad tusan ska jag hitta på då?!



Har förresten snart läst ut Eclipse, den tar nog slut ikväll..
Waaaah!!
Vad ska jag läsa sen?!   =(



Kommentarer
Postat av: ida

vem ligger etta på listan nu då?

2009-08-25 @ 13:11:53
Postat av: Svar



Har en fruktansvärd beslutsångest ang. det.. =/

2009-08-25 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0