Besvikelse



Det blev så man gick en sväng på hörnet igår..
Men det var inte alls någon höjdare..
Så tiden kändes faktiskt lite bortslösad eftersom jag hade kunnat lega hemma under täcket med Trummornas dån istället för att ränna runt som en galning för att fixa hår och smink och allt sånt där bara för att gå ut och upptäcka att medelåldern var nästan det dubbla min egen ålder.. =/
Men vi hade kanske lite för höga förväntningar också eftersom det var så roligt förra gången..


Hmm.. vet inte vad mer jag ska skriva om idag.. så det blir lite bilder i brist på annat..






Var i Yxskaftkälen igår och såg den beryktade tågbanan.. :) Det var fint och mysigt där :)
Men kameran hade dåligt batteri så det blev inga bilder från den japanska trädgården :(
Och inga bilder på fiskarna heller, som jag av någon underlig anledning blev väldigt förtjust i :O








Bild från när jag satt vis msn hela natten, det var en jäkla dimma på morgonen..






Uppe vid Solbacken








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0