Zzzzzz



God morgon...
Jag är liiiite trött idag..



Tack o lov så slutar man rätt tidigt idag också, halv 4 igen =)


"True love and he did'nt lay a hand on you?
Sounds like a creep to me"
// Grease


Aaaargh! Jag vill krypa ner under täcket igen..
Men icke!


Hmm.. Tidigare i morse bröt ja sönder en hårdbröd bit..
De va lite lustigt för ena biten fick nästan den exakta formen av ett hjärta..
Jag va tänkt att ta kort på det och lägga ut här.. Men bestämde mig för att ja inte har tid.. =/
Så jag åt upp hjärtat i stället.. Hehe.. (A)




Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hoppas att påsken var bra =)

2009-04-15 @ 06:31:30
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0