Mr Frost, the bunny warrior


 Blev en tuff dag idag.. Liksom igår.. Och i morrn ska jag gå en H- tur.. Jippie vad kul!
Måste verkligen lägga mig tidigt ikväll..
Men prio 1 är naturligtvis Greys Anatomy - Guds gåva till folket =)


hmm.. ang. rubriken så provade jag efter uppmaning av Jimmy på ett spel för ngn dag sedan..
Ord som sjukt och stötande är väldigt lindriga uttryck..
Ändå kunde jag inte sluta spela..
haha.. vad fan säger om mig?! XD


Ja längtar tills på Fredag..  Jobbar 7-17 sen ska ja hem till ström..
Ska ta ett riktigt låååångt bad då 
Det har jag förtjänat =)





Aaaargh vad trött jag e!
Man skulle ha druckigt svag citronsaft med is och fått massage när Greys börjar..
Men men..
Icke!
Så jag tänker dricka varm oboy istället, mums! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0