Tokmoset



  Nu har man rast en stund.. faen vad rörigt det har varit idag..
 Och värre lär det ju bli..  Är en smula nervös inför kvällen..
Hur ska detta sluta??
Jag menar hallå:
När jag satte mig i bilen för att köra hem till moderskeppet så försökte jag starta bilen utan nyckeln.. För den hade jag lagt på framsätet...  =/ 
Jag kan ju meddela att det inte fungerade så bra..
Men klockan är ju bara 1 och jag börjar redan bete mig konstigt.. haha.. =P


Nåja.. En bra sak är:

Jobb, jobb, jobb
Meeera
Jobb
Jobb, jobb, jobb


Jag kan nog göra en visa om det och sjunga den hela dagen.. =P
Jag surrade nämligen med The Boss imorse.. Och har nu fått alla dagarna jag skrev upp mig på.. =)
Och det kombinerat med intro dagarna i ström blir suveränt bra!
Dessutom råkar jag veta att en i personalen i ström e sjuk, så vem vet.. Det kanske ramlar in mer därifrån också när intron e klar.. flyt för mig idag..  =) Bortsett från när jag försöker starta bilar utan nycklar förstås.. =P




Ikväll har jag en msn dejt klockan 20:00
Haha, perp! =P

Och sug på den här:

"Galenskap är gulligt"

(A)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0