Tisdag


Hmm.. Mådde rent av illa när ja klev upp i morse.. Det sitter fortfarande i litte..
why why why?
Det var då betydligt trevligare att vakna igår än vad det var att vakna i morse.. =(

Men en trevlig sak var att igår när ja lagt mig och läst färdigt så slocknade ja som ett ljus..
Kan inte minnas sist ja somnade snabbt..
Jäkligt positivt =D
Hoppas det fortsätter så..
Så ikväll ska jag lägga mig tidigt, och nåde den som antingen håller mig vaken, eller ännu värre, väcker mig när ja somnat.. Ni vet:
 "Väck inte den björn som sover"
WROARR
=P


Nåja.. Nu har ja inte riktigt tid med det här.. Duschen väntar på mig..
Jag råkade ju lova mig själv förra veckan att ja skulle sluta vara så ful i håret när ja jobbade..
så det är väl bara till att hålla det löftet då..
Vilket innebär att vissa åtgärder krävs.. haha.. =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0